tisdag 2 september 2008

läten #3

jag och mamma lämnade pappa kvar i stockholm efter vi var där förra helgen eller ja numera kanske förrförra helgen. nå, inte för att vi glömde kvar honom där eller så, nej han har fått nytt jobb och skulle vara i stockholm första veckan. så över är de glada dagar då han när som helst kunde komma hem med godbitar från sin affär. nu har han å andra sidan 13 affärer som han ska ha koll på, men nåt säger mig att han inte särskilt ofta kommer gå in i dom för att köpa saker till mig. nåja, tur det finns andra affärer som har grejer som jag vill ha. ja medan pappa är borta så måste man ju roa sig med nånting. mamma har börjat inskola mig med nalle puh-film, och jorå det var inte fy skam fast vips så glömmer jag hela tv:n och nalle puh och allt för rätt vad det är kommer jag på att jag kan låta så här, och det här är kul ska ni veta! testa själva får ni se!

1 kommentar:

Aaaannika sa...

Hahahahaha :)

Så brilliant Isa!!!