fredag 19 september 2008

kalas!

idag fyller jag 8 månader, tiden går fort när man har roligt förstår ni! jag firar min dag med att vara alldeles jättetrött eftersom jag inte kunde sova inatt, dessutom är jag snuvig..tyck synd om mig för det gör då jag!

nåt roligare är ju att visa upp min nya höstoutfit. när mormor var här förra veckan kom hon med fina grejer till mig, byxor, kofta och en randig mössa! visst är jag fin! den röda täckjackan fick jag i present när jag var en relativt ny bebis och nu passar den perfa! ser ni förresten så fint jag och hösten matchar varann? vi umgås varje dag nu, mamma brukar putta runt mig i vagnen medan jag och hösten leker en stund innan jag måste sova och så här mysigt är det att åka vagn..det är synd om er vuxna stackare som inte får ha det så bra som jag!








Inga kommentarer: