onsdag 3 september 2008

förut

nu när jag fyllt 7 månader och allt och klassas som en relativt stor tjej så får jag inte komma till bvc lika ofta, dom tycker att jag växer precis som jag ska och därför är det liksom ingen mening att springa där och visst jag håller med. i måndags var vi ändå där, dom skulle kolla så jag hörde allt jag ska, mamma och pappa brukar säga att jag har superhörsel och bvc-tanten kunde inte hitta nåt att anmärka på hon heller så jag fick godkänt på alla punkter. jag fick hoppa upp på vågen och på måttstocken också och väger numera 9450 gram samt är 68,5 cm lång, en ganska hyfsad ökning sen jag föddes med andra ord, jag måste bli serverad raketbränsle eller nåt. nåväl, bvc-tanten sa återigen att jag var en perfekt bäbis och följde kurvan precis som jag ska. stabilt! ja just det, förut var det ja. jo när vi var på semester så visade jag prov på att jag kan hålla i min nappflaska själv..det kunde jag ju förut också när jag var mindre men nu är jag relativt pricksäker också..

Inga kommentarer: