torsdag 25 september 2008

sjukling

det är lite synd om stackars mig för jag har varit sjuk. och inte bara snorig utan riktigt sjuk. förra veckan då jag fyllde 8 månader så passade jag på att ha feber för första gången i mitt liv, snacka om svettigt! (ha. ha. ha.) det var inge vidare kul och ovanpå det så skulle snor rinna och hosta hostas och på toppen av allt var mamma och pappa tvugna att peta mig i näsan hela tiden, för att få bort snoret som rann sades det, men det uppskattades inte..ja inte är det lätt att vara liten och sjuk inte. men jag fick smaka medicin på kvällen när jag skulle sova och den var riktigt god! mer medicin åt isabelle! fast det tyckte inte mamma och pappa..hmpf. som sagt..det är inte lätt att va jag..

ja just det ja, till nåt helt annat. jag har ju glömt att visa min senaste present från pappa! den här fina fick jag för kanske en månad sen (jag vet inte vad som hänt med mitt minne alltså?! jag har blivit gammal och gaggig eller nåt). hur som helst är det tänkt att jag ska kunna ta mig framåt med den där saken..det går väl sådär kan jag ju säga, vet inte om det är jag som är bakåtsträvande eller nåt men inte kommer jag mig många millimetrar framåt..att backa går däremot alldeles utmärkt..nåja, jag kan ju åtminstone leka med alla prylar på bordet framför, det kan spela sånger och pliga och greja och blinka och hålla på. det är ett roligt bord må ni tro, ibland är det nästan så att jag blir snurrig.


Inga kommentarer: