söndag 1 juni 2008

som sommaren


idag kom sommaren hit! det har varit tokvarmt hela dagen och man har liksom velat bada i glass eller nåt liknande. jag har inte fått bada alls, eller jo, nu ikväll fick jag bada i min vanliga balja men det var väl inte direkt för att det var varmt ute. vi gjorde en utflykt till sidsjön och mamma och pappa gick runt själva sjön medan jag sov i vagnen, skönt! efter promenaden var det dags för vuxenfika på trädgårdscaféet, såg riktigt mumsigt ut faktiskt, men jag låg i min vagn och lekte lite för mig själv. det var trevligt det med. sen for vi hem och satte oss ute på vår baksida, om ni visste vad somrigt det är där nu! jag fick ha på mig sommarkläder och allt och dessutom har jag sett en nyckelpiga idag, den var söt, fast liten, jag är liksom gigantisk i jämförelse, hah! värsta coolt för det är ju inte ofta jag får vara störst!


Inga kommentarer: