fredag 20 juni 2008

hipp hurra


idag är det den där sommaren som ska firas, men faktiskt även min farmor som fyller år. sommaren höll sig (som jag trodde) lite i skymundan till en början men kom fram där mot kvällen. mamma hade gjort en alldeles för liten midsommarkrans till mig (hon verkar tro att jag är värsta minibäbisen eller nåt, min tossiga lilla mamma), men fin var den och jag blev rätt söt ändå. ja, det där midsommar verkar vara rätt trevligt. synd bara att alla 100 (ja, det är ett väldigt stort tal för mig, tänk på att jag är bäbis..100 för mig är liksom typ 100 miljoners miljarder biljoner för dig..typ) myggor hade bestämt sig för att leka med oss. vi ville inte leka med dem, men det spelade ingen roll hur mycket vi sa det för de stannade kvar ändå..mygg har inget hyfs i kroppen!

Inga kommentarer: