tisdag 17 juni 2008

ajju #2

det har hänt igen! en nål har spetsat mig till förmån för skydd mot diverse sjukdomar. men ni förstår, den här gången var jag förberedd, den här gången kände jag det inte ens, hah! farbror doktorn sa nåt om att "det är bra med lite babyhull, då känns inte sticket", m-hm, som jag har samlat och samlat, allt för att överlista den där nålen och se, jag vann, jag segrade! 1-0 till isabelle!



nu har jag för övrigt lämnat pappa hemma i sundsvall, tagit med mig mamma samt halva mitt bohag och följt mormor och morfar upp till malå. pappa kommer efter på torsdag och så ska vi fira midsommar. det är tydligen nån sorts fest för sommaren fast det verkar sällan vara särskilt mycket sommar just den dagen har jag hört. jag tror att sommaren får lite av prestationsångest och bara gömmer sig en stund just den dagen.


Inga kommentarer: