lördag 7 juni 2008

dopparedag

nu så. nu är jag döpt. det hade kommit folk från när och fjärran för min skull och det hela blev en fin tillställning. prästen eva var snäll, mamma sjöng fint och min gudmor erica läste vackert för mig. pappa både läste fint och höll mig stadigt.

allt är förberett för min ankomst.

här häller min kusin william upp vattnet som jag snart får på huvudet.

här häller prästen eva vatten på mitt huvud.

så här söt var jag när jag hade blivit döpt.

kusin elliot tänder mitt dopljus, jag ville försöka själv men jag fick inte..


mamma pappa å jag.

del två av godiset jag inte fick smaka.

jag öppnar mina presenter. och nej, ja fick varken ett palats eller en bil utan tak, det var tydligen för dyra grejer (tycker ju dock att bilar utan tak borde vara billigare än bilar som har tak..)
men jag är ändå nöjd med mina presenter, jag ska samla allt i en hög och föreviga dem så jag kan lägga upp det här.

Inga kommentarer: