onsdag 4 februari 2009

long time..

ok, jag vet, det var längesen sist nu. men alltså det händer så mycket så jag har inte ro att sitta stilla i många minuter förstår ni. det är ju så mycket grejer jag vill titta på och riva ner och undersöka. nåja, för att fortsätta sen sist; på självaste födelsedagen var farmor här och hälsade på (jag tror det mest var för att hon skulle få smaka min tårta men kanske lite också för att få krama på mig) och det var ju förstås kul. sen när hon hade åkt hem så kom mormor och morfar och hälsade på. det var ju också kul för då kom nästa presentberg. jag fick massa nya kläder och en mysig ullgrej till min pulka och vagn och alla andra utegrejer man vill sitta varmt i. sen blev det torsdag och då var det dags för nästa presentberg. jag började slita och dra i snören och papper tills alla plötsligt sa stopp stopp stopp! så där stod jag helt frågande, är inte alla paket till mig, alltid? men nej tydligen inte. den här gången var det pappas tur att fylla år och få paket så ja inga paket för mig den dagen. sen blev det fredag och då kom morbror rickard och moster erika hit och ja, ni tror rätt, nytt presentberg! värsta lyxen liksom. jag fick världens största paket. det var lila, med fjärliar på, så otroligt vackert! så vakcert att jag var tvungen att kolla vad som gömde sig där inuti. å vet ni, det var en bil! en helt egen brum-brum-bil! så nu kan jag köra runt runt runt här hemma, ska bara lära mig köra framåt först..backa kan jag men det där med att komma mig framåt är knivigare..nåväl, backar man kommer man ju också nånvart. bakåt.



















1 kommentar:

Unknown sa...

Titta värsta bilen du fick av moster Erika och morbror Rickard...
fast för mig heter de ju förståss lillasyster Erika och svåger Rickard. Så konstigt det kan bli ibland!!