onsdag 14 januari 2009

västerås

ok sen då. jag var tvungen att tänka efter lite, minnet sviker mig gammal som jag börjar bli. eller nej visst, det var ju inte jag som blev gammal det var ju morbror rickard, it's all coming back too me now.

2. tårtkalas
efter vi hade bott i huset en vecka så åkte vi därifrån. till landet västerås som jag har besökt en gång förut, fast dom har byggt om där för jag kände inte igen mig. fick dock senare förklarat för mig att morbror och moster också hade flyttat..aha liksom. morbror rickard hade fyllt år, 30 stycken tillåme, så vi åkte dit för att äta tårta (finns tydligen inte i bergefrosen alltså vilket känns en aning surt inför min stundande högtidsdag) och vi hade trevligt där i landet västerås. jag roade mig själv med att bygga med mina burkar, stapla upp och stapla ner. och ja just det, tårtan var god, så här i efterhand ångrar jag nästan att jag inte snodde med mig en bit som jag kunnat spara till min egen födelsedag..attans!

Inga kommentarer: