fredag 9 januari 2009

tjuvaktig

nu ni, nu har jag klippt och klistrat, fixat och donat, så nu kan vi surfa hemifrån! först var det bara lite temporärt, vi snyltade på grannens trådlösa internet (schhh! säg inget om det till nån, särskilt inte vår nya granne det kanske kan utlösa nån sorts grannfejd och det vill vi ju förstås inte). nå, det gick ju som det gick för inte hann jag publicera det här inlägget samma dag som jag skrev det..nej inte då, internet hann försvinna innan dess. men nu förstår ni, nu har jag klippt och klistrat ordentligt och dessutom trollat fram ett eget modem så nu kan jag surfa så det står härliga till! so i'm back! känns skönt det, för den senaste tiden har varit ganska svår måste jag säga. ja ur bloggabstinenssynpunkt då alltså, i övrigt ska jag inte klaga. det har ju hänt massa roliga grejer! och ja, jag ska berätta allt, jag lovar! men inte just nu, för nu ska jag ta på mig pyjamas, äta välling, höra mamma sjunga en sång för mig och sova gott. god natt!

Inga kommentarer: