måndag 6 oktober 2008

trallala!

imorrn ska jag och mamma på babysång igen. det är en relativt ny aktivitet vi börjat med. jag tror mamma tycker det är roligast, men jag gillar det skarpt jag också. det är kul att sjunga och sen är det ju trevliga bebisar där att leka med. första gången jag var där blev jag uppraggad av en oscar..han visade mig hur man kryper och även hur man reser sig upp på knä, schysst liksom! jag ger dock honom skulden för min feberfrossa häromveckan, det var en present som inte var lika schysst tycker jag. nåja, jag vänder andra kinden till..sån är jag liksom.

ja som sagt, oscar visade hur man ställer sig upp på knäna, men det där med att stå på fötterna har jag inte kommit på hur man får till än. men mamma hjälpte mig en dag och visade hur man ska göra, så nu vet jag..får se när jag tänker använda mig av den nya kunskapen bara..jag tror jag håller mig till det här nya med krypningen ett tag åtminstone.




Inga kommentarer: