onsdag 14 maj 2008

utomlands

igår var jag och mamma ute på alnö och hälsade på tant annika. alnö är liksom utomlands, för det sitter inte ihop med sundsvall, utan det är vatten runt hela alltet. för att komma dit har man varit tvungen att bygga en bro, om det inte är så att man äger en båt för det är ju också ett alternativ. nåväl, vi gick mest på promenad och jag fick mest ligga i vagnen och tro't eller ej, men det snöade! undrar om det är så alltid när man är utomlands? isåfall vet jag inte om jag vill va nån annanstans än hemma.

1 kommentar:

Aaaannika sa...

Det var ju tur att vi hittade schnappi på prommisen! Du får komma tillbaka hit ut till landet i fjärran snart. Glöm inte att jag har lovat att lära dig hur man äter glass! Fast först måste det allt ta å bli varmare! Hur ska man annars kunna ligga ute på gräset och mysa?

Annikapåön