torsdag 6 augusti 2009

en bok foton

jag ska få en fotobok från fujifilm, alldeles gratis! det enda jag behöver göra är att blogga och den saken är ju redan biff. förstå, en fotobok bara för mig och mina bilder, fast jag undrar om det ens finns en fotobok som kan rymma alla bilder på mig, det tror jag knappast. är man fotomodell så är man och då blir det ju en del kort med tiden. jag har några favoriter som platsar, som den som jag kallar "garage", är inte den fin så säg. fast det är klart, rätt vad det är så har mamma och pappa tagit den där fotoboken som sin och då står jag där, med skägget i brevlådan, utan nån som helst talan om vilka bilder som ska va med, trots att det här faktiskt är min blogg! ja jag har sagt det förr och jag säger det igen..livet som litet barn är tufft..


vill du också ha en gratis fotobok, kolla hur du gör här: http://www.fujidirekt.se/blogga/

Inga kommentarer: