måndag 24 november 2008

i centrum

igår badade vi igen som vanligt, mamma pappa och jag. idag ska vi också bada tydligen, som om det vore söndag igen liksom. fast då ska visst pappa inte vara med, trodde vi skulle köra en repris på söndag men nej så var det visst inte. jag ska bli fotograferad i på och under vattnet, ja det är mycket man ska vara med om här i livet. jag tycker däremot att det är kul för jag får ju en extra baddag bara såhär hux flux, sånt gillas!

på torsdag kommer mormor (igen!) och morfar hit. dom ska hjälpa oss att flytta. sen kommer farmor och farfar hit på lördag, också för att hjälpa oss att flytta, det är bra med så många som ska hjälpa oss att flytta, mamma har ju bara en arm eftersom den andra är paxad av mig och pappa ja han är ju visserligen stark men han kan ju faktiskt inte lyfta allt själv. dessutom innebär ju alla dessa mormormorfarfarmorfarfar att jag får mer uppmärksamhet, klockrent!


Inga kommentarer: