söndag 23 mars 2008

påsk

nyss har man kommit tillbaka hem till sundsvall innan man ska åka bil sådär långt igen. destination malå igen. hälsa på hos farmor & farfar och mormor & morfar, igen. nåväl, så länge mamma är med och därmed maten så är jag nöjd. i malå är det vinter, det finns massa snö där och jag menar verkligen massa, det är säkert flera kilometrar med snö, åtminstone om man jämför med mig.
det var massor med folk där uppe, jag fick träffa pappas mormor och mina två andra kusiner william och oliver, ja plus faster petra och kusin elliot som jag redan träffat en gång också förstås.

även pappas morbror gösta och hans fru kristina var där, men dom hade jag ju också redan hälsat på en gång.



det var massor av kort som knäpptes, men jag börjar va van, jag är ju värsta fotomodellen. här är en bild på fyra generationer; pappas mormor, min farmor, pappa å jag, men min mamma fick inte vara med, oschysst tycker jag, hon är ju liksom min klippa..nåväl, pappa är inte så tokig han heller.


Inga kommentarer: