söndag 9 mars 2008

nya människor #4

i helgen har vi haft besök av min äldsta kusin elliot och hans mamma petra. petra är min faster, konstigt ord tycker jag, men det ska visst innebära att hon och min pappa är syskon. faster petra hade längtat efter att få träffa mig jättelänge och sen när hon äntligen får se mig så är jag inte ens särskilt snäll, bara grinar och vill till mamma hela tiden. fast jag tror det berodde på att hon nästan såg ut som min mamma och sen när jag fattade att det inte var min mamma så trodde jag att nån hade tagit mamma ifrån mig och då är det väl klart att man blir lite rädd, ok? fast jag skärpte till mig och var snäll emellanåt i alla fall.


elliot köpte ett dataspel som han roade sig med men han och jag blev kompisar också, här leker vi lite tillsammans innan de ska åka hem med bussen igen.

1 kommentar:

Unknown sa...

Isabelle, det är helt ok. Du är så otroligt söt och du skrek ju inte hela tiden. Puss på dig!