onsdag 27 augusti 2008

back in town

jahaja..jamen så var semestern slut och vi är tillbaka i sundsvall igen. jag vet ju inte riktigt i vilken ände jag ska börja för det har ju hänt så mycket sen sist. men här kommer en orgie i bilder med några smakprov på vad semestern innehöll.

hallå farfar, kan du ta det, det är till dig, jag ser på tv!

vi gick på en promenad och trodde det skulle bli regn så vi garderade oss med ett paraply, men det fick bli parasoll istället sen när solen fick för sig att komma fram

en sak är säker. det kan vara vilken leksak som helst bara den
har en tvättrådslapp, för det är det bästa med hela prylen

här ser ni flytvästen och jag. jag har åkt båt för första gången i mitt liv. det var kul, fast den här flytvästmojängen blev jag smått irriterad på efter ett tag, jag satt ju fast som i ett skruvstäd.

här är mamma och jag på promenad på gräsmattan. jag har precis slutat gunga (ni ser gungan skymta där i högra hörnet). ibland drömmer jag att jag har ett eget träd med en alldeles egen gunga som jag kan gunga i jämt..men sen vaknar jag och då är ju tillvaron inte lika kul längre

hihi!


när det regnar konstant hela tiden så måste man ju fördriva tiden med nåt och ja jag kan ju säga att den dära tv:n faktiskt är rätt spännande..

ja det där var som sagt ett smakprov på lite grejer som vi gjort. sen hade ju mamma och pappa bestämt en särskild dag när jag skulle få vara med tant annika hela tiden medan de gjorde sig så fina att jag nästan blev bländad när jag kollade på dom..men mer om det nästa gång..

Inga kommentarer: