lördag 19 juli 2008

ett-snestreck-två år


idag fyller jag ett halvt år. 6 långa månader, kan ni fatta! jag är stor! så här stor har jag bergis aldrig varit förut! dagen idag tillbringade vi på stan, jag, mamma, pappa och farbror marcus för han är ju också här, men det förstod ni väl? hur skulle jag annars kunna kladda på hans iphone igår? ja, just det. nåväl, åter till idag. först var vi i hamnen och tittade på båtar som gick jättejättejättefort (fortast vann), fast det var väl sådär spännande tyckte jag..jag sov mest. sen gick vi i en massa affärer och jag fick en ny klänning i halvårspresent, se vad söt jag är (som om det vore nå nytt?)! mamma och pappa köpte varsin bakelse för att fira mig men fick jag smaka tror ni? nej då inte det minsta, fast jag fick nån sorts äpple- och päronpuré när vi kom hem sen, det var nåt nytt och det var i alla fall lite gott..fast mamma och pappa har lovat att när jag har levt lika länge till så ska jag få smaka tårta, tror ni jag längar eller nåt? fast egentligen har jag inte så bråttom, jag trivs rätt bra som det är, särskilt såna här dagar.
hipp hurra på mig!



Inga kommentarer: