söndag 27 juli 2008

bada

både jag och m&p måste vara väldigt smutsiga på sistone för i helgen har vi inte gjort annat än bada. kan ju kanske ha nåt med det fina vädret att göra också..fast jag vet ju inte..här följer i vilket fall en liten resumé:



lördag


lögdöbadet utanför bergeforsen. det var kallt i vattnet tyckte jag, lite otäckt var det allt.



pappa, måste jag?



söndag
utebadet i sundsvall. där träffade vi på kompisar från föräldragruppen det var trevligt tycker jag! här var vattnet lite varmare..och såg ut att ha en konstig skrikig blå färg..underligt..
pappa, man kan inte ta på det!

plisk plask!
summa summarum: jag tycker om att bada, det ligger i alla fall helt klart i topp fem på vad jag gillar mest. fast hemma i min badbalja är det nästan trevligast, där har jag sällskap av min gröna groda och min gula anka.

plaska plaska!

Inga kommentarer: