lördag 19 januari 2008

pappa


här är min pappa iförd operationsutstyrsel, visst är han söt? och där bredvid sitter han och myser med mig i famnen, det var härligt, mera sånt!


sen fick jag en egen säng som går på hjul, det är jättehäftigt! den är helt genomskinlig också så att jag kan ha kolla på världen utanför, inte för att jag ser särskilt mycket, men ändå.. vi blev förflyttade till bb-avdelningen där vi skulle få ligga och ta igen oss. jag sov mest och åt emellanåt. jag satsade på att vara ganska snäll där i början så att mamma och pappa inte skulle få panik och vilja lämna tillbaka mig eller så. fast sen när jag hade sovit ett tag och ville vara vaken så hade mamma och pappa somnat, de sa nåt om "natt" men vad sjutton är det? där jag bodde var det mörkt konstant och jag sov ju så gott när det rörde sig, jag förstår ju nu att det var när mamma gick och nåt säger mig att hon inte sov då..hm. måste alltså lära mig att natt är natt och inte dag..det är svårt att vara ny här i världen.


Inga kommentarer: