söndag 20 april 2008

landet västerås


så, då har jag sett det; landet västerås. det var inte så jättespännande som man kan tro, såg ungefär ut som här fast ändå inte liksom. först fick jag åka bil sådär långt igen, det var ju inte så svårt för det var ju bara att sussa en stund och vips var man framme. fast först stannade vi för matpaus nånstans vid gävle, mamma och pappa åt världens största hamburgare, den var typ större än jag! själv fick jag inte ens smaka ett sånt där frö ovanpå utan samma gamla vanliga stod på menyn för min del, ja precis, mammas mjölk..men det är inte fy skam det heller vill jag lova!

även om västerås kanske inte var så spännande så var det trevligt där i alla fall. jag fick träffa morbror rickard och moster erika igen och tant hanna också som är syster till min moster.
den här gången fastnade både erika och hanna på kort samtidigt som jag, bara det är ju en bedrift! västerås var kul, i'll be back nån dag!




p.s. visst är jag väl ändå världens sötaste tjej?


1 kommentar:

Unknown sa...

Självklart Isabelle är du världens sötaste tjej!! Puss på dig.