tisdag 8 april 2008

ajju!

idag träffade jag tant doktorn. hon skulle kolla att allt var bra med mig och det var det, jag fick ligga i den där platsbaljan igen som kan säga om jag växer som jag ska, det gör jag. sen böjde hon och bände på hela mig och lyssnade på hur jag andades och hur mitt hjärta slog. tant doktorn sa att jag var en fin tjej, tell me something new liksom..sen fick jag på mig kläderna och var jag redo att gå, men nej då, tant doktorn stack en nål i mig, det var inte snällt tycker jag, vad sjutton hade jag gjort henne liksom?! så jag skrek lite på henne och sa "fy skäms" så då tog hon ut nålen igen. ja..mamma och pappa förklarade sen att det där visst var bra för nåt (fattade dock aldrig för vad) och sa att jag var jätteduktig och duktig är ju aldrig fel att va.




där, ser ni pricken på mitt lår? och lite kladd från plåstret syns visst också..men visst är det väl lite synd om mig?

Inga kommentarer: