tisdag 10 november 2009

tillbaka

till alla er som väntat tappert..här är jag igen! ni förstår..jag har inte tid att blogga längre. jag spelar numera mest wii..

eller ritar, för det är kul

men inte att få färg på fingrarna, det är faktiskt jätteotäckt

eller bäddar ner nallen

eller mig själv

eller kramas med min docka

eller är ute

eller tittar på you tube när pippi köper 18 kilo godis

eller gymnastiserar samtidigt ssom jag tittar på pippi på you tube

eller bara är

eller äter banan

eller är på dagis

eller spelar kort

eller hoppar i mammas och pappas säng

eller så är jag bara glad och söt

1 kommentar:

Anonym sa...

Heeej! Å va kul med lite bilder! Hon är så söt lilla Isabelle!

Moa har också börjat på dagis nu, det går jättebra!
I januari lämnar vi stockholm och flyttar närmre hemåt! Johannes har fått nytt jobb i Kungsbacka utanför Göteborg ;-D
Kram
helen & Moa