söndag 14 juni 2009

rainy day

i helgen har mamma varit ledig igen, värsta lyxen! röda dagar är bra, särskilt när dom infaller på mammas jobblördagar, det innebär att mamma kan va hemma med mig, det tycker jag om. i helgen har vi inte gjort så mycket. varit ute lite, men mest inne. jag tycker om att va ute men jag måste säga att jag är en smula missnöjd. det har flyttat in myggor hos oss. helt oannonserat och totalt utan tillstånd. jag tycker inte om myggor, inte ens lite, trots att dom verkar tycka väldigt mycket om mig. jag har röda kliande prickar nästan överallt på mig och ja jag vet inte, men jag skulle vilja säga att det är en smula elakt att göra så mot små barn, dvs mig! jaja, idag har det mest regnat så idag har vi varit inne, men visst kan man ha skoj även en regning dag!

Inga kommentarer: